.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموران قلابی رشت دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی رشت از کشف بالغ بر دو هزار و 740 عدد قرص متادون و دستگیری دو مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمد حسین کارگرنیا در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی کشف قرص متادون اظهار کرد: خرید و فروش قرص‌های متادون توسط فردی به نام پرویز 56 ساله در شهر خشک‌بیجار از توابع رشت به پلیس گزارش شد و این موضوع پس از بررسی به صورت ویژه در دستور کار گروه‌های عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه ماموران با مطمئن شدن از صحت موضوع طبق هماهنگی مقام قضایی و رعایت موازین شرعی از منزل متهم بازرسی کردند، افزود: در این بازرسی تعداد 700 عدد قرص متادون، 45 عدد شربت متادون، یک حلقه وافور و یک ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رشت ادامه داد: در عملیات دیگری نیز عوامل انتظامی کلانتری 11 رشت با هماهنگی مقام قضایی در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز موفق شدند دو هزار عدد انواع قرص‌های متادون، کپسول‌های گیاهی غیر مجاز و 3 بطری بزرگ اتانول را کشف و ضبط کنند.

کارگرنیا، دستگیری دو مامورنما در رشت را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان عنوان کرد و افزود: طبق گزارش مردمی مبنی بر فعالیت این ماموران قلابی که در خمام از مردم اخاذی می‌کردند، گروه‌های عملیاتی بخش خمام به صورت نامحسوس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته وی، گروه‌های عملیاتی با تحقیقات نامحسوس پلیسی متهمان ملبس به لباس پلیس را در حال گشت‌زنی با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی رشت با اشاره به اینکه از متهمان دستگیر شده تجهیزات نظامی مانند یک دستگاه بی‌سیم ماکت به همراه غلاف و یک رشته دستبند نظامی و آژیر متصل به موتورسیکلت کشف شد، خاطرنشان کرد: این دو متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تمام متهمان دستگیر شده با تشکیل  پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم رشت خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.